Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Return

Μετά απο αποχή 1 μήνα επιστρέφουμε στα νέα των Phantoms. Η επιστροφή μας ξεκινάει με κάποιες αλλάγες που έγιναν στο roster της ομάδας ο Mάνος Μπουραντάνης και ο Γιώργος Φώτου δεν θα συνεχίσουν μαζί μας, η διαφορά νοοτροπίας και αντίληψης στον τρόπο παιχνιδίου αλλά και στους κανόνες μίας ομάδας τους έφεραν εκτός αυτής.Την θέση τους παίρνουν 2 νέα πρόσωπα, οι αδελφοί Μανασσάκη.Ο Βασίλης και ο Γιώργος έχουν ξεκινήση προπονήσεις με την ομάδα και σιγά σιγά εντάσσονται στους κανόνες και τους στόχους της ομάδας μας.Ευχόμαστε σε όλους καλά παιχνίδια.

6 σχόλια:

  1. Μαζευτείτε και ανηφορίστε προς raccoon … να δούμε τις αντοχές σας εδώ. Χαχαχ .άντε κουνηθείτε ρε και ελάτε εξοχή …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μπράβο παιδιά χίλια μπραβο.to όνομα μου είναι μακράκης νίκος και είμαι από κρήτη είμαι 33 χρόνον και κάνω και εγώ μια προσπάθεια να φτιάξω μια ομάδα.θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας και τις γνώσης σας πως πρέπει να ξεκινήσω,φαντάσου ότι δεν έχουμε βγάλει καν onoma.to e-mail μου είναι macni.coleo@gmail.com θα χάρο πολύ να μου πείτε πέντε πράγματα πως να στήσω μια ομάδα.ευχάριστω πολύ,φιλια από την όμορφη κρήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια..alex τώρα που καλοκαιριάζει θα προσπαθήσουμε να έρθουμε.Φίλε Νίκο ότι απορίες έχεις και μπορούμε να σε βοηθήσουμε pm στο email της ομάδας phantomsteam"gmail.com.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερες ... Μανο οποιος απο την ομαδα θελει ανανεωση στον εξοπλισμο του και θελει να σπρωξει τον παλιο ... τηλεφωνα με ρε... εχω αρκετους ενδιαφερωμενους... και παλι καλημερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. και σιγουρα θα σας κανονισω και διαμονη στο πεδιο ... αναλογα τον καιρο βεβαια ... να ερθετε σαββατο και να την κανετε κυριακη ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή